Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Ako na Garmin Pay

Aplikáciu môžu využívať všetci klienti, ktorí sú držiteľmi debetnej platobnej karty Maestro alebo Mastercard určenej na bezkontaktné platby.

Ako si aktivovať Garmin Pay?

  • Do mobilného telefónu si stiahnete a nainštalujete aplikáciu Garmin Connect.
  • Prihlásite sa do aplikácie a v hlavnom menu zvolíte „Zariadenia Garmin“, kde si vyberiete typ vašich hodiniek, ktoré chcete spárovať s aplikáciou.
  • Na spárovanie aplikácie s vašimi Garmin hodinkami je potrebné mať zapnutú funkciu bluetooth.
  • Po spárovaní hodiniek vyberiete z menu možnosť „Garmin Pay“.
  • Na pridanie platobnej karty postupujete podľa inštrukcií aplikácie.
  • Zvolíte si 4-miestny bezpečnostný kód do hodiniek, zadáte údaje o platobnej karte (číslo, dátum exspirácie, CVC).
  • Odsúhlasíte podmienky používania služby.
  • Následne si zvolíte možnosť overenia:
    • prostredníctvom SMS kódu, ktorý bude zaslaný na vaše mobilné číslo pre službu 3D Secure,
    • prostredníctvom hovoru na call centrum banky.
  • Pri možnosti overenia cez SMS prepíšete do aplikácie overovací kód z SMS.
  • Pri overení prostredníctvom hovoru vám kartu do aplikácie aktivuje operátor call centra.
  • Po aktivácii je karta pridaná do hodiniek a môžete ich využívať na bezkontaktné platby.
     

Garmin pay aktivacia img

Postup pri platení

Službu Garmin Pay možno používať na uskutočňovanie bezhotovostných platieb priložením hodiniek k obchodníckemu platobnému terminálu, ktorý podporuje bezkontaktný spôsob prijímania platieb.

Klient môže mať v službe Garmin Pay aktivovaných viacero platobných kariet, pričom na hodinkách si pri platbe sám vyberie, ktorou kartou chce zaplatiť.

  • Podržte pravé tlačidlo a zvoľte z menu na hodinkách ikonu peňaženky Garmin Pay.
  • Zadajte váš 4-miestny bezpečnostný kód, následne sa na displeji zobrazí ikona vašej karty.
  • Priložte hodinky k platobnému terminálu.
  • Počkajte na vykonanie platby – na displeji hodiniek sa vám zobrazí potvrdenie.
  • Platbu je potrebné zrealizovať do 1 minúty od zadania 4-miestneho kódu.

Bezpečnostný kód do hodiniek je potrebné zadávať:

  1. raz za 24 hodín pred uskutočnením prvej platby,
  2. po zložení a opätovnom nasadení hodiniek na ruku,
  3. pri strate konektivity hodiniek s mobilným telefónom.

Aplikácia v mobile nezobrazuje žiadnu transakčnú históriu, transakcie klient vidí len v IB/MB Poštovej banky.

Všetky podrobnosti o používaní služby sú uvedené na stránke https://www.postovabanka.sk/garminpay.

Podporované zariadenia

  • Model Approach: Approach S62
  • Model D2: D2 Delta S, D2 Delta, D2 Delta PX
  • Model Descent: Descent Mk2i / Mk2
  • Model Fénix: Fénix 5S Plus, Fénix 5 Plus, Fénix 5X Plus, , Fénix 6 / 6S / 6 Pro / 6S Pro / 6X Pro / 6 Pro Solar / 6S Pro Solar / 6X Pro Solar
  • Model Forerunner: Forerunner 945, Forerunner 645, Forerunner 645 Music
  • Model MARQ: MARQ Adventurer / Athlete / Aviator / Captain / Captain: American Magic / Commander / Driver / Golfer
  • Model Quatix: Quatix 6 / 6 Titanium / 6X Solar
  • Model Tactix: Tactix Delta Solar / Delta Solar Ballistics / Delta Sapphire
  • Model Venu: VENU SQ / VENU SQ Music
  • Model Vivoactive: Vivoactive 3, Vivoactive 3 Music, Vivoactive 4 / 4S
  • Model Vivomove: Vivomove Luxe / Style

Často kladené otázky

  • Je služba platenia mobilom alebo hodinkami zdarma?
  • Sú platby mobilom a hodinkami bezpečné?
  • Aké platobné karty môžem využívať na platby mobilom či hodinkami?
  • Ako si svoju kartu do aplikácie pridám?
  • Aké limity sú nastavené na mojej platobnej karte v mobile alebo hodinkách?
  • Môžem si pridať svoju debetnú platobnú kartu do viacerých mobilných zariadení či hodiniek?
  • Môžem si do mobilu alebo hodiniek pridať viacero kariet?
  • Nedarí sa mi kartu do aplikácie pridať, čo mám spraviť?
  • Vypršala mi platnosť mojej platobnej karty, čo mám urobiť?
  • V obchode sa mi nepodarilo zaplatiť pomocou mobilu alebo hodiniek, kde mohol nastať problém?
  • Musím mať v telefóne prístup k internetu, aby som mohol platiť?
  • Aký PIN mám zadať, pokiaľ si ho odo mňa pri platení bude vyžadovať platobný terminál?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies