Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
Ako si aktivovať Garmin Pay?
- Do mobilného telefónu si stiahnete a nainštalujete aplikáciu Garmin Connect.
- Prihlásite sa do aplikácie a v hlavnom menu zvolíte „Zariadenia Garmin“, kde si vyberiete typ vašich hodiniek, ktoré chcete spárovať s aplikáciou.
- Na spárovanie aplikácie s vašimi Garmin hodinkami je potrebné mať zapnutú funkciu bluetooth.
- Po spárovaní hodiniek vyberiete z menu možnosť „Garmin Pay“.
- Na pridanie platobnej karty postupujete podľa inštrukcií aplikácie.
- Zvolíte si 4-miestny bezpečnostný kód do hodiniek, zadáte údaje o platobnej karte (číslo, dátum exspirácie, CVC).
- Odsúhlasíte podmienky používania služby.
- Následne si zvolíte možnosť overenia:
- prostredníctvom SMS kódu, ktorý bude zaslaný na vaše mobilné číslo pre službu 3D Secure,
- prostredníctvom hovoru na call centrum banky.
- Pri možnosti overenia cez SMS prepíšete do aplikácie overovací kód z SMS.
- Pri overení prostredníctvom hovoru vám kartu do aplikácie aktivuje operátor call centra.
- Po aktivácii je karta pridaná do hodiniek a môžete ich využívať na bezkontaktné platby.
Stiahnutie aplikácie Garmin Pay Conect
Postup pri platení
Službu Garmin Pay možno používať na uskutočňovanie bezhotovostných platieb priložením hodiniek k obchodníckemu platobnému terminálu, ktorý podporuje bezkontaktný spôsob prijímania platieb.
Klient môže mať v službe Garmin Pay aktivovaných viacero platobných kariet, pričom na hodinkách si pri platbe sám vyberie, ktorou kartou chce zaplatiť.
- Podržte pravé tlačidlo a zvoľte z menu na hodinkách ikonu peňaženky Garmin Pay.
- Zadajte váš 4-miestny bezpečnostný kód, následne sa na displeji zobrazí ikona vašej karty.
- Priložte hodinky k platobnému terminálu.
- Počkajte na vykonanie platby – na displeji hodiniek sa vám zobrazí potvrdenie.
- Platbu je potrebné zrealizovať do 1 minúty od zadania 4-miestneho kódu.
Bezpečnostný kód do hodiniek je potrebné zadávať:
- raz za 24 hodín pred uskutočnením prvej platby,
- po zložení a opätovnom nasadení hodiniek na ruku,
- pri strate konektivity hodiniek s mobilným telefónom.
Aplikácia v mobile nezobrazuje žiadnu transakčnú históriu, transakcie klient vidí len v IB/MB Poštovej banky.
Všetky podrobnosti o používaní služby sú uvedené na stránke https://www.postovabanka.sk/garminpay.
Podporované zariadenia
- Model Approach: Approach S62
- Model D2: D2 Delta S, D2 Delta, D2 Delta PX
- Model Descent: Descent Mk2i / Mk2
- Model Fénix: Fénix 5S Plus, Fénix 5 Plus, Fénix 5X Plus, , Fénix 6 / 6S / 6 Pro / 6S Pro / 6X Pro / 6 Pro Solar / 6S Pro Solar / 6X Pro Solar
- Model Forerunner: Forerunner 945, Forerunner 645, Forerunner 645 Music
- Model MARQ: MARQ Adventurer / Athlete / Aviator / Captain / Captain: American Magic / Commander / Driver / Golfer
- Model Quatix: Quatix 6 / 6 Titanium / 6X Solar
- Model Tactix: Tactix Delta Solar / Delta Solar Ballistics / Delta Sapphire
- Model Venu: VENU SQ / VENU SQ Music
- Model Vivoactive: Vivoactive 3, Vivoactive 3 Music, Vivoactive 4 / 4S
- Model Vivomove: Vivomove Luxe / Style
Často kladené otázky
-
Je služba platenia mobilom alebo hodinkami zdarma?
Áno, za smart platby prostredníctvom mobilných zariadení a hodiniek si banka neúčtuje žiadne poplatky.
-
Sú platby mobilom a hodinkami bezpečné?
Áno. Pri pridávaní vašej platobnej karty do aplikácie sa číslo karty do mobilu či hodiniek nikdy neukladá. Údaje o karte zároveň nie sú poskytnuté ani prevádzkovateľom týchto aplikácií či jednotlivým obchodníkom pri platení. Smart mobilné platby fungujú na princípe využívania virtuálneho čísla karty (tzv. token), ktoré je šifrované a jedinečné a ktoré pri platení nahrádza vaše skutočné číslo karty.
-
Aké platobné karty môžem využívať na platby mobilom či hodinkami?
Všetky debetné platobné karty Maestro alebo Mastercard od Poštovej banky, ktoré sú určené na bezkontaktné platby.
-
Ako si svoju kartu do aplikácie pridám?
Platobnú kartu pridáte zadaním 16-miestneho čísla karty, doby jej exspirácie a CVC kódu, prípadne aj vašich kontaktných údajov. Vložené údaje potvrdíte 6-miestnym kódom, ktorý vám príde prostredníctvom SMS na váš mobilný telefón. V prípade, že vám nebola SMS správa s kódom doručená, obráťte sa na našu zákaznícku infolinku na čísle 0850 006500.
-
Aké limity sú nastavené na mojej platobnej karte v mobile alebo hodinkách?
Limit pre platby je rovnaký ako na Vašej plastovej karte. Platby mobilom alebo hodinkami sa započítavajú do Vášho denného limitu, ktorý máte nastavený pre platby u obchodníkov.
-
Môžem si pridať svoju debetnú platobnú kartu do viacerých mobilných zariadení či hodiniek?
Áno, môžete. Je však nutné si uvedomiť, že za všetky zariadenia nesiete zodpovednosť Vy sami. Maximálny počet zariadení je obmedzený na 5.
-
Môžem si do mobilu alebo hodiniek pridať viacero kariet?
Áno, pridať si viete akúkoľvek debetnú platobnú kartu od Poštovej banky. Sami si potom určíte, ktorú chcete pri platbách používať.
-
Nedarí sa mi kartu do aplikácie pridať, čo mám spraviť?
V prvom rade sa uistite, že do aplikácie pridávate debetnú kartu od Poštovej banky, ktorá je aktívna. To či je vaša karta aktívna, zistíte v Internet bankingu alebo Mobilnej aplikácii Poštovej banky.
Pri platbách mobilom so službou Google Pay sa zároveň ubezpečte, že váš mobilný telefón podporuje technológiu NFC a že ste pripojení k internetu.
V prípade, že problémy s pridaním vašej platobnej karty stále pretrvávajú, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku Infolinku na čísle 0850 006500.
-
Vypršala mi platnosť mojej platobnej karty, čo mám urobiť?
V prípade, že vaša platobná karta exspirovala, je potrebné do aplikácie pridať vašu novú platobnú kartu.
-
V obchode sa mi nepodarilo zaplatiť pomocou mobilu alebo hodiniek, kde mohol nastať problém?
- Pri platbách mobilom so službou Google Pay sa uistite, že váš mobilný telefón podporuje technológiu NFC a že táto funkcia je zapnutá.
- Skontrolujte, či je vaša karta aktívna. Zároveň skontrolujte aj dátum jej platnosti – každú novú alebo obnovenú platobnú kartu je potrebné do mobilnej aplikácie pridať znova.
- V prípade, že ste neboli dlhšiu dobu pripojení k internetu, mohlo sa stať, že nedošlo k synchronizácií transakcie, a preto je nutné, aby ste sa opäť pripojili k internetu.
- Pri niektorých starších platobných termináloch nemusia byť bezkontaktné platby mobilom alebo hodinkami podporované. V takomto prípade obchodník akceptuje len kontaktnú platbu klasickou kartou.
-
Musím mať v telefóne prístup k internetu, aby som mohol platiť?
Nie, prístup k internetu potrebujete len v momente, keď si inštalujete a aktivujete kartu do mobilnej aplikácie alebo ak váš mobilný telefón nebol dlhšiu dobu pripojený k internetu.
-
Aký PIN mám zadať, pokiaľ si ho odo mňa pri platení bude vyžadovať platobný terminál?