Ako na Garmin Pay

Aplikáciu môžu využívať všetci klienti, ktorí sú držiteľmi debetnej platobnej karty Maestro alebo Mastercard určenej na bezkontaktné platby.

Ako si aktivovať Garmin Pay?

  • Do mobilného telefónu si stiahnete a nainštalujete aplikáciu Garmin Connect.
  • Prihlásite sa do aplikácie a v hlavnom menu zvolíte „Zariadenia Garmin“, kde si vyberiete typ vašich hodiniek, ktoré chcete spárovať s aplikáciou.
  • Na spárovanie aplikácie s vašimi Garmin hodinkami je potrebné mať zapnutú funkciu bluetooth.
  • Po spárovaní hodiniek vyberiete z menu možnosť „Garmin Pay“.
  • Na pridanie platobnej karty postupujete podľa inštrukcií aplikácie.
  • Zvolíte si 4-miestny bezpečnostný kód do hodiniek, zadáte údaje o platobnej karte (číslo, dátum exspirácie, CVC).
  • Odsúhlasíte podmienky používania služby.
  • Následne si zvolíte možnosť overenia:

a)      prostredníctvom SMS kódu, ktorý bude zaslaný na vaše mobilné číslo pre službu 3D Secure,

b)      prostredníctvom hovoru na call centrum banky.

  • Pri možnosti overenia cez SMS prepíšete do aplikácie overovací kód z SMS.
  • Pri overení prostredníctvom hovoru vám kartu do aplikácie aktivuje operátor call centra.
  • Po aktivácii je karta pridaná do hodiniek a môžete ich využívať na bezkontaktné platby.

aktivacia garmin

Postup pri platení

Službu Garmin Pay možno používať na uskutočňovanie bezhotovostných platieb priložením hodiniek k obchodníckemu platobnému terminálu, ktorý podporuje bezkontaktný spôsob prijímania platieb. Garmin Platba

Klient môže mať v službe Garmin Pay aktivovaných viacero platobných kariet, pričom na hodinkách si pri platbe sám vyberie, ktorou kartou chce zaplatiť.

  • Podržte pravé tlačidlo a zvoľte z menu na hodinkách ikonu peňaženky Garmin Pay.
  • Zadajte váš 4-miestny bezpečnostný kód, následne sa na displeji zobrazí ikona vašej karty.
  • Priložte hodinky k platobnému terminálu.
  • Počkajte na vykonanie platby – na displeji hodiniek sa vám zobrazí potvrdenie.
  • Platbu je potrebné zrealizovať do 1 minúty od zadania 4-miestneho kódu.

Bezpečnostný kód do hodiniek je potrebné zadávať:

  1. raz za 24 hodín pred uskutočnením prvej platby,
  2. po zložení a opätovnom nasadení hodiniek na ruku,
  3. pri strate konektivity hodiniek s mobilným telefónom.

Aplikácia v mobile nezobrazuje žiadnu transakčnú históriu, transakcie klient vidí len v IB/MB Poštovej banky.

Všetky podrobnosti o používaní služby sú uvedené na stránke https://www.postovabanka.sk/garminpay.

Podporované zariadenia

Model D2: D2 Delta S, D2 Delta, D2 Delta PX

Model Fénix: Fénix 5S Plus, Fénix 5 Plus, Fénix 5X Plus

Model Forerunner: Forerunner 945, Forerunner 645, Forerunner 645 Music

Model MARQ: MARQ Athlete, MARQ Aviator, MARQ Captain, MARQ Driver, MARQ Expedition

Model Vivoactive: Vivoactive 3, Vivoactive 3 Music

Smart platby

Vyskúšajte si, aké je to platiť mobilom či hodinkami 

Pridajte svoju platobnú kartu do jednej z podporovaných služieb pre smart platby - s našimi kartami zaplatíte s Apple Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay alebo Google Pay. Začnite platiť jednoducho, rýchlo a bezpečne aj vy. 

Získať môžete až do 30 € za smart platby

ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVEDE

Áno, za smart platby prostredníctvom mobilných zariadení a hodiniek si banka neúčtuje žiadne poplatky.

Áno. Pri pridávaní vašej platobnej karty do aplikácie sa číslo karty do mobilu či hodiniek nikdy neukladá. Údaje o karte zároveň nie sú poskytnuté ani prevádzkovateľom týchto aplikácií či jednotlivým obchodníkom pri platení. Smart mobilné platby fungujú na princípe využívania virtuálneho čísla karty (tzv. token), ktoré je šifrované a jedinečné a ktoré pri platení nahrádza vaše skutočné číslo karty.

  • Pri zariadení s iOS ho môžete uzamknúť a sledovať prostredníctvom služby „Nájdi môj iPhone“ na

https://support.apple.com/kb/PH2698?viewlocale=sk_SK&locale=en_US

Kontaktovať môžete aj našu zákaznícku infolinku na čísle 0850 006500, kde vám naši operátori kartu v aplikácií okamžite zablokujú.

Všetky debetné platobné karty Maestro alebo Mastercard od Poštovej banky, ktoré sú určené na bezkontaktné platby.

Platobnú kartu pridáte zadaním 16-miestneho čísla karty, doby jej exspirácie a CVC kódu, prípadne aj vašich kontaktných údajov. Vložené údaje potvrdíte 6-miestnym kódom, ktorý vám príde prostredníctvom SMS na váš mobilný telefón. V prípade, že vám nebola SMS správa s kódom doručená, obráťte sa na našu zákaznícku infolinku na čísle 0850 006500.

Limit pre platby je rovnaký ako na Vašej plastovej karte. Platby mobilom alebo hodinkami sa započítavajú do Vášho denného limitu, ktorý máte nastavený pre platby u obchodníkov.

Áno, môžete. Je však nutné si uvedomiť, že za všetky zariadenia nesiete zodpovednosť Vy sami. Maximálny počet zariadení je obmedzený na 5.

Áno, pridať si viete akúkoľvek debetnú platobnú kartu od Poštovej banky. Sami si potom určíte, ktorú chcete pri platbách používať.

  1. V prvom rade sa uistite, že do aplikácie pridávate debetnú kartu od Poštovej banky, ktorá je aktívna.
  2. Pri platbách mobilom so službou Google Pay sa zároveň uistite, že váš mobilný telefón podporuje technológiu NFC a že ste pripojení k internetu.
  3. V prípade, že problémy s pridaním vašej platobnej karty stále pretrvávajú, kontaktujte prosím našu zákaznícku infolinku na čísle 0850 006500.

V prípade, že vaša platobná karta exspirovala, je potrebné do aplikácie pridať vašu novú platobnú kartu.

Svoju kartu môžete z aplikácie kedykoľvek odstrániť. Ak si neželáte ďalej využívať službu, odstráňte z aplikácie všetky svoje platobné karty a danú mobilnú aplikáciu prípadne odinštalujte.

  1. Pri platbách mobilom so službou Google Pay sa uistite, že váš mobilný telefón podporuje technológiu NFC a že táto funkcia je zapnutá.
  2. Skontrolujte, či je vaša karta aktívna. Zároveň skontrolujte aj dátum jej platnosti – každú novú alebo obnovenú platobnú kartu je potrebné do mobilnej aplikácie pridať znova.
  3. V prípade, že ste neboli dlhšiu dobu pripojení k internetu, mohlo sa stať, že nedošlo k synchronizácií transakcie, a preto je nutné, aby ste sa opäť pripojili k internetu.
  4. Pri niektorých starších platobných termináloch nemusia byť bezkontaktné platby mobilom alebo hodinkami podporované. V takomto prípade obchodník akceptuje len kontaktnú platbu klasickou kartou.

Nie, prístup k internetu potrebujete len v momente, keď si inštalujete a aktivujete kartu do mobilnej aplikácie alebo ak váš mobilný telefón nebol dlhšiu dobu pripojený k internetu.

Zadajte rovnaký PIN, aký používate pri platení vašou plastovou kartou.