Vaše podnety

Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Preto, ak sa vyskytla situácia, pri ktorej nás chcete kontaktovať s reklamačným podnetom, môžete tak urobiť niekoľkými spôsobmi. Prispôsobíme sa vašej preferencii.

Ako zadáte reklamáciu?

  • Prostredníctvom Internet bankingu alebo Mobilnej aplikácie: Ak máte prístup k elektronickému bankovníctvu, svoj podnet môžete zadať vyplnením formuláru v záložke „Žiadosti majiteľa účtu“ - formulár „Reklamačný list“. V Mobilnej aplikácii nám podnet môžete zaslať výberom v menu „Kontakty“ – „Napíšte nám“.
  • Telefonicky: Zavolajte nám na *6500 alebo 0850 00 6500, pri volaní zo zahraničia na +421 2 5960 1122 – pracovníci kontaktného centra vám poradia a v prípade, ak sa im nepodarí vyriešiť vašu požiadavku, zadajú reklamáciu za vás.
  • Osobne v ktorejkoľvek pobočke alebo na pošte: Navštívte nás a naši pracovníci vám ochotne poradia. V prípade, ak sa im nepodarí vyriešiť vašu požiadavku, zadajú podnet za vás.
  • E-mailom na info@pabk.sk alebo vyplnením kontaktného formulára Napíšte nám.
  • Písomne na adresu Poštová banka, a. s., Reklamácie a sťažnosti, Karloveská 34, 841 04 Bratislava.

Pre čo najrýchlejšie riešenie vášho podnetu nezabudnite prosím, uviesť dôležité náležitosti: vaše meno a priezvisko, adresu trvalého pobytu, identifikátor produktu (napr. číslo účtu, úveru, sporenia, dátum transakcie, sumu transakcie a pod.), podrobný popis situácie, ktorá je predmetom podnetu alebo reklamácie.

Ako vybavujeme váš podnet

  • Ihneď po prijatí reklamácie začíname dôkladne prešetrovať situáciu, ktorú nám opíšete.

  • Pri riešení spolupracujeme s našimi obchodnými miestami, partnermi, inými bankami, prípadne vás kontaktujeme pre doplnenie informácií,

  • Snažíme sa nájsť možné riešenie a zároveň hľadáme priestor pre skvalitnenie našich služieb a obsluhy.
  • Písomné vyrozumenie pripravujeme jednoducho a zrozumiteľne, v čo najkratšom možnom čase, zväčša sa nám to podarí v lehote do 15 kalendárnych dní.

  • Občas sa však vyskytnú aj situácie, ktoré si vyžadujú dlhšiu dobu vybavovania. Konkrétnu lehotu na vybavenie vašej reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.

Dokumenty na stiahnutie