Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Preto, ak sa vyskytla situácia, pri ktorej nás chcete kontaktovať s reklamačným podnetom, môžete tak urobiť niekoľkými spôsobmi. Prispôsobíme sa vašej preferencii.
Ako zadáte reklamáciu?
Pre čo najrýchlejšie riešenie vášho podnetu nezabudnite prosím, uviesť dôležité náležitosti: vaše meno a priezvisko, adresu trvalého pobytu, identifikátor produktu (napr. číslo účtu, úveru, sporenia, dátum transakcie, sumu transakcie a pod.), podrobný popis situácie, ktorá je predmetom podnetu alebo reklamácie.
Ako vybavujeme váš podnet
Pri riešení spolupracujeme s našimi obchodnými miestami, partnermi, inými bankami, prípadne vás kontaktujeme pre doplnenie informácií,
Písomné vyrozumenie pripravujeme jednoducho a zrozumiteľne, v čo najkratšom možnom čase, zväčša sa nám to podarí v lehote do 15 kalendárnych dní.
Občas sa však vyskytnú aj situácie, ktoré si vyžadujú dlhšiu dobu vybavovania. Konkrétnu lehotu na vybavenie vašej reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.